sobota, 13 września 2014

Why?

Callie Jane Parker jest przeciętną dziewczyną.
Po prostu przeciętną.
Jest znana, lecz nie popularna.
Podoba się chłopcom, lecz nie jest dziwką.
Jest inteligentna, lecz nie jest kujonem.
Jest zabawna, lecz nie jest komikiem.
Trakuje się z szacunkiem, lecz nie jest zakonnicą.
Jest prostą dziewczyną. Jej życie jest proste.
Przez długi czas myślała, że tak będzie przez całe jej życie, że będzie normalne i proste.
Więc dlaczego chłopak z bractwa, Niall Horan, zainteresował się Callie?
Dlaczego ją ciągnie do niego?
Dlaczego nie może wybić go sobie z głowy?
Dlaczego tak się stało?

13 komentarzy:

  1. Wow! Jestem bardzo ciekawa co będzie dalej! ♥
    http://come-back-to-me-eff.blogspot.com/
    @Martyna_Sroka @aww_Louis_1D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie zapowiada się nieźle, a ja zapraszam na moje tłumaczenie, również o Niall'u :) game-on-horan-pl.blogspot.com

    Czy mogłabyś mnie informować na tt? @Luvmynashty

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie jednak jedno mnie zastanawia, dlaczego został usunięty poprzednie post?

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, na pewno będę czytać :) zapowiada się kolejne bardzo ciekawe opowiadanie x

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się zapowiada i już widzę, że będzie doskonale tłumaczone! :)
    Mogę być informowana? x @Neytiriluv
    Buziaki! x
    terrible-secret-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczyna się nieźle, będę czytać! ♥
    Podoba mi się prolog, nie spotkałam się jeszcze z takim x
    @zaynsgirlx_

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam, czekam ^^
    na pewno będzie ciekawe (ja zawsze mam racje xd)
    Życzę Ci ochoty do tłumaczenia xx
    Vic
    @TurnMeOnZen or BrokeIdiot (wattpad)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie :) Zapewne będę wpadać xx
    @secuuteameezy

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się ciekawie:) czekam na rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  11. Uhuhu, brzmi iteresująco. Ciekawy i przyciągający wstęp, którym u mnie zapunktowałaś. Jestem ciekawa co będzie więc czekam na pierwszy rozdział kochana <3.
    @oopscrushniall

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE NAS DO TŁUMACZENIA :) x